Potřebujeme od vás povolit zpracování cookies. S vaším souhlasem budeme používat cookies, díky kterým lépe poznáme, co vás zajímá. Budeme vám ukazovat informace, které hledáte, a nebudeme vás obtěžovat těmi ostatními. Jak na našem webu, tak i v reklamě na internetu. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Na našem webu používáme i cookies, které jsou nezbytné, aby stránky fungovaly správně a rychleji jste se na nich zorientovali.

  1. +420 602 296 019
  2. gapas@gapas.cz
  3. PŘIHLÁŠENÍ | REGISTRACE

Reklamační řád

Při převzetí zboží od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. Při poškození zásilky přepravou je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno a případně s dopravcem ihned sepsat reklamační protokol. O takovém poškození je kupující povinen informovat prodávajícího telefonicky, emailem nebo písemně.

Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem: Nevíte-li si rady s postupem reklamace, kontaktujte nás. Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele. Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. To vše bez zbytečného odkladu.
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů. Záruční doba neběží ode dne uplatnění reklamace do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít (záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byla reklamace vyřizována). Dobou, kdy byl kupující povinen věc převzít, je reklamace považována za vyřízenou.

Pokud je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listu uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, může zákazník uplatnit reklamaci přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit. Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu, prodejku), event. záruční list. Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, zabalenou v originálním obalu včetně původního příslušenství. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Prodejce je oprávněn odmítnout reklamované zboží, které nesplňuje zásady obecné hygieny.

Vady zboží a služeb se dělí na odstranitelné a neodstranitelné. Podle toho, o jakou vadu se jedná, se liší i nároky kupujícího. Jedná-li se o vadu odstranitelnou, má kupující právo požadovat její včasné, řádné a bezplatné odstranění. Pouze v případě, že nebyla věc použita, může kupující požadovat její výměnu, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Při vadě neodstranitelné, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na vrácení kupní ceny zboží. Kupující může však také požadovat slevu, pokud vada nebrání řádnému užívání věci.

V případě zjištění neodstranitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.